Geçtiğimiz haftalarda Google ve Facebook reklam sistemlerindeki yeni araçların ve reklam modellerin tanıtımını yaptı. Dikkat çeken nokta ise iki tarafın yeniliği de mağaza şubelerine yönelik olmasıydı.
Google Görüntülü Reklamlarda Mağazanız İçin Yol Tarifi
Google görüntülü reklam ağında yayınladığı reklamlarda işletmenin yol tarifi ve fotoğrafları gibi bilgileri de gösteriyor olacak. Bu yenilikle birlikte sizlere hizmet verirken yer uzantıları ve mağaza ziyaretçileri şeklinde iki yeni metriği de raporluyor olacağız.
Artık çevrimiçi reklamlar ile mağaza ziyaretleri arasında da gerçek bir bağlantı var: Telefonlarında bir web sitesi veya uygulamayı ziyaret eden akıllı telefon kullanıcılarının %30’u 24 saat içinde bir mağazadan ürün veya hizmet satın alıyor.
İşte bu nedenle, yani pazarlamacıların çevrimiçi reklamlar ile çevrimdışı satışlar arasındaki döngüyü tamamlamasına yardımcı olmak için Google Görüntülü Reklam Ağı’nda yer uzantıları ve mağaza ziyareti ölçümlerini kullanıma sunuyoruz. Tüketiciler en sevdikleri web sitelerinde gezinirken veya en sevdikleri uygulamalarla etkileşim kurarken onlara işletmenizin adresini, Google Haritalar’daki yol tariflerini ve fotoğraflarını gösteren reklamlarla ulaşabilirsiniz. Bu, mağazanızı ziyaret eden müşteri sayısını artırmanın gerçekten etkili ve hızlı bir yoludur.